سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی درباره نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت از جمله پروفیل هایی است که برای ساخت نما مورد استفاده قرار میگیرد. نمای کامپوزیت متشکل از ورق های کامپوزیتی میباشد که بعد از برش خوردن به یکدیگر متصل میشوند. نمای کامپوزیت از وزن کمی برخوردار است و یکی از دلایل استفاده از این نوع نما در ساختمان ها همین موضوع میباشد. نمای کامپوزیت در ساختمان های اداری و تجاری کاربرد بسیار زیادی دارد و امروزه بسیاری از ساختمان ها را در سطح شهر می توان به راحتی یافت که از کامپوزیت برای ساخت نمای آنها استفاده شده است.

ویژگی های نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت وزن کمی دارد اما این وزن کم باعث نشده تا از استحکام آن کاسته شود. نمای کامپوزیت از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و عوامل جوی و محیطی نمی توانند آسیبی به آن وارد کند. از ویژگی های نمای کامپوزیت چسبندگی بسیار خوب آن به سطح دیوار میباشد. چسبندگی نمای کامپوزیت به گونه ای است که حتی باد و طوفان های شدید نیز نمی تواند آنرا از سطح جدا کند مگر آنکه در نصب آن از اتصالات بی کیفیتی استفاده شده باشد که در این صورت ممکن است باد و یا طوفان بخشی از آن را از سطح جدا کند. یکی از ویژگی های نمای کامپوزیت در تنوع رنگ آن است. تنوع رنگی نمای کامپوزیت باعث تمایز آن نسبت به دیگر نماها شده است. نمای کامپوزیت به راحتی تمیز میشود که این موضوع یک ویژگی برای آن محسوب میشود. نمای کامپوزیت به سختی جرم گرفته و کثیف می شود و در صورت کثیف شدن نیز به راحتی تمیز می شود.

نمای کامپوزیت در مدت زمان کوتاهی نصب و اجرا میشود و نیازی به مصالح ساختمانی برای اتصال آن به سطح وجود ندارد. نماهای دیگر از مدت زمان نصب طولانی تری نسبت به نمای کامپوزیت برخوردار هستند و همچنین از مصالح ساختمانی برای نصب آن استفاده نمیشود که هزینه نصب نما را افزایش  میدهد. شرکت آکام گستر کیش یک شرکت فعال بسیار معتبر در این زمینه می باشد .